L’Ajuntament de Santpedor incorpora aquesta setmana 9 persones en el marc de la contractació dels Plans locals d’Ocupació finançats per la Diputació de Barcelona per a fer diferents feines dels serveis municipals. En concret incorpora fins a 4 persones a l’equip de manteniment municipal, un auxiliar per a l’àrea d’informàtica, un subaltern per a centres educatius, dues persones a temps parcial per donar suport al Lokal de joves i a l’aula socioeducativa i un auxiliar administratiu per a l’Ajuntament.
Les contractacions es poden fer a través dels programes complementaris de suport al foment de l’ocupació local i suport a la integració social que té com a objectiu disminuir l’impacte de l’atur al municipi elaborant programes que afavoreixin la dinamització del mercat de treball.
Les persones contractades per a l’equip de manteniment tindran com a funcions dintre de l’Ajuntament de Santpedor treballs vinculats a la construcció, reparació i manteniment d’obres en general. En aquets grup també hi haurà un ajudant en aquestes tasques i una persona que farà feines de neteja dels vials, parcs i jardins públics, de les zones verdes, etc També s’ha contractat una persona com a conserge d’un centre escolar i suport a la jardineria del centre.
Un auxiliar tècnic en informàtica que donarà suport a la millora de la capacitació en l’ús de les TIC’s entre altres accions, i un administratiu que donarà suport a l’àrea de secretaria de l’Ajuntament. Finalment dues persones en contracte parcial per donar suport a l’informador del Lokal de joves i per donar suport a l’aula socioeducativa.