Comunicació

Regidor


Agustí Comas Guitó (Alcalde)

Funcions de la regidoria


Planificar, dissenyar i coordinar les estratègies en matèria de comunicació de l’Ajuntament d’acord al pla d’actuacions que aprova l’equip de govern anualment.

Des de la regidoria es prioritza una comunicació àgil, directa i transparent:

  • que ajudi el ciutadà a conèixer els serveis que ofereix l’administració;
  • que doni resposta a les problemàtiques existents i que són competència municipal;
  • i que informi de les propostes turístiques, de l’empenta comercial i econòmica, del patrimoni, dels serveis i de les activitats d’iniciativa municipal per estimular Santpedor i situar el municipi com un lloc perfecte per a viure-hi.

Així, les funcions que es desenvolupen són:

  1. Coordinar i dirigir les relacions amb els mitjans de comunicació
  2. Establir les directius que l’organització ha de seguir en matèria d’imatge, disseny gràfic i publicacions. Promoure la difusió de totes aquelles activitats que organitzi l’Ajuntament.
  3. Gestió de la publicitat
  4. Coordinació, supervisió i actualització dels canals de comunicació municipals
    • Publicacions: revista i butlletins informatius del conjunt de l’Ajuntament
    • Xarxes socials
    • Web
  5. Coordinació de la ràdio municipal
Darrera actualització: 3.08.2023 | 09:45