Comunicació
Regidor
Agustí Comas Guitó (Alcalde)
Funcions de la regidoria
Planificar, dissenyar i coordinar les estratègies en matèria de comunicació de l’Ajuntament d’acord al pla d’actuacions que aprova l’equip de govern anualment.
Des de la regidoria es prioritza una comunicació àgil, directa i transparent:
- que ajudi el ciutadà a conèixer els serveis que ofereix l’administració;
- que doni resposta a les problemàtiques existents i que són competència municipal;
- i que informi de les propostes turístiques, de l’empenta comercial i econòmica, del patrimoni, dels serveis i de les activitats d’iniciativa municipal per estimular Santpedor i situar el municipi com un lloc perfecte per a viure-hi.
Així, les funcions que es desenvolupen són:
- Coordinar i dirigir les relacions amb els mitjans de comunicació
- Establir les directius que l’organització ha de seguir en matèria d’imatge, disseny gràfic i publicacions. Promoure la difusió de totes aquelles activitats que organitzi l’Ajuntament.
- Gestió de la publicitat
- Coordinació, supervisió i actualització dels canals de comunicació municipals
- Publicacions: revista i butlletins informatius del conjunt de l’Ajuntament
- Xarxes socials
- Web
- Coordinació de la ràdio municipal
Darrera actualització: 3.08.2023 | 09:45
Darrera actualització: 3.08.2023 | 09:45