L’Ajuntament de Santpedor ofereix el programa del Servei Local de Teleassistència de la Diputació

Dilluns, 13 de novembre de 2023

El Servei Local de Teleassistència de la Diputació de Barcelona ofereix a les persones la possibilitat de comunicar-se des de casa, les 24 hores del dia i els 365 dies de l’any, amb professionals preparats per oferir ajuda i acompanyament en cas de necessitat. Es tracta d’un servei amb copagament destinat a persones d’edat avançada, que viuen soles, amb malalties cròniques, amb discapacitat i en situació de dependència.

Les persones que en fan ús compten amb un penjoll o polsera i una terminal a casa que està connectada al Centre d’Atenció corresponent. En cas d’una emergència, els i les professionals del Centre d’Atenció activen el recurs necessari per donar-hi resposta. Ja sigui trucant a persones de l’entorn, desplaçant una Unitat Mòbil del servei o mobilitzant els serveis d’emergència de la comunitat (061, policia, Bombers...) si és necessari.

El Servei Local de Teleassistència ofereix companyia, més autonomia i seguretat a la llar de forma personalitzada. En cas de discapacitat o limitacions s’adapta el servei per poder accedir a les seves prestacions.

Podeu tramitar la sol·licitud del servei o demanar més informació a través de l’àrea de Drets Socials de l’Ajuntament.

El Servei Local de Teleassistència forma part de la iniciativa d’Atenció Integrada Social i Sanitària (AISS) que impulsa la Generalitat de Catalunya per  garantir una resposta coordinada i de qualitat a persones grans, amb discapacitats o amb problemes de salut mental amb necessitats complexes.

Darrera actualització: 13.11.2023 | 14:02