L'Ajuntament de Santpedor celebra el ple ordinari de febrer aquest dimarts

Dilluns, 10 de febrer de 2025

El Ple és aquest dimarts11 de febrer a les 19 h a la Capella de Sant Andreu.

Es podrà seguir en directe al canal de YouTube de l'Ajuntament.

ORDRE DEL DIA

 

1.    Acta anterior

 

2.    Dictàmens:

 

2.1.      Dictamen per l’aprovació de la sol·licitud de pròrroga per a l’any 2026 del conveni interadministratiu entre el Departament de Drets Socials i Inclusió de la Generalitat de Catalunya i l’Ajuntament de Santpedor de 30 places RGG i 2 places CDG de servei de Residència Municipal Can Jorba

 

2.2.       Dictamen aprovació de la segona i última pròrroga del contracte del servei de neteja dels edificis de titularitat municipal de l’Ajuntament de Santpedor

 

2.3.      Dictamen aprovació concessió de dret funerari sobre nínxol 895 a 50 anys del cementiri municipal.

 

2.4.      Dictamen resolució al·legacions i aprovació definitiva del pressupost general per l’exercici econòmic de 2025, bases d’execució i plantilla de personal de l’Ajuntament de Santpedor.

 

2.5.      Dictamen aprovació reconeixements extrajudicials de crèdit

 

3.    Mocions:

 

3.1.      Moció per un preu de transport escolar just davant l’increment desmesurat de preus

 

3.2.      Moció en suport a la bressola i en defensa del català presentada pel grup municipal CUP-Amunt.

 

3.3.     Moció per millores en algunes problemàtiques de les piscines municipals de Santpedor presentada pel grup municipal de SEAM.

 

4.    Donació a compte:

 

4.1.       Donar compte al Ple de l’informe d’avaluació del compliment dels objectius de la Llei Orgànica 2/2012 en el 4t. trimestre de 2024. 

 

5.    Control i fiscalització dels acords adoptats per la Junta de Govern Local i Resolucions d’Alcaldia

 

6.    Precs i preguntes

 

Darrera actualització: 10.02.2025 | 09:12