L'Ajuntament fa públics els guanyadors del concurs d'aparadors de Nadal

Dijous, 23 de gener de 2025

Els aparadors guanyadors del Concurs d'aparadors de Nadal de l'edició 2024/25 han sigut: Eni perfumeria, amb el primer premi; la Llibreria Timbaler, amb el segon premi; i L'Imperdible, amb el tercer premi.

El Jurat, format per experts en comerç i interiorisme i membres de l'Ajuntament, va valorar l'originalitat i la creativitat, la diferenciació de l’aparador i atracció/impacte visual, la utilització de materials reutilitzats i/o respectuosos amb el medi ambient, el grau d’integració del producte o servei de l’establiment dins la temàtica.

Des de l'àrea de Promoció Econòmica de l'Ajuntament es vol transmetre un agraïment a tots els comerços que hi van participar i a la CUSA per la seva col·laboració. Enhorabona als comerços guanyadors!

 

 

Darrera actualització: 23.01.2025 | 12:08