S’ha acabat el curs i ara toca gaudir de l’estiu. Per això, el Casal de Joves de Santpedor Lokal de la Vila, ha organitzat quatre setmanes d’activitats durant les tardes de juliol, de dilluns a divendres.
La programació acull gairebé una vintena d’activitats entre tallers, tornejos esportius i concursos, a més de l’esperat concurs de música jove que tancarà l’Estiu Jove el dissabte 29 de juliol a Cal Llovet. Els tres grups que participen en el concurs són FCKMYLIVE, La Social Disfunktion i Oniria. Flashy Ice Cream seran els encarregats de fer el concert de clausura.
Activitats esportives, gastronòmiques i creatives
El torneig de futbol sala és tots els dilluns, una de les activitats estrella que ha començat amb un gran nombre d’inscrits la primera setmana de juliol. També aquesta setmana, s’ha celebrat l’activitat de Bubble Futbol, amb una forta participació entre els joves tot i la pluja.
Durant el mes de juliol, es farà un taller de realitat virtual, tornejos de rap, de futbolí + tennis i de bàsquet, entre altres. També hi ha programats un bingo musical, realitat virtual, paintball i una tarda de DJ.
Podeu revisar tota la programació sencera al web de l’Ajuntament de Santpedor www.santpedor.cat o a l’instagram del @lokaldelavila.