Instància genèrica

Què és?

És el model genèric de sol·licitud.

Com es fa:

La presentació de la instància genèrica i la documentació adjunta (si escau), es pot fer en línia des d'aquesta mateixa pàgina o bé presencialment. Després, la vostra sol·licitud passarà al departament corresponent.

Qui té l'obligació de tramitar telemàticament:

Les persones jurídiques (societats, associacions, etc.) i també les persones que exerceixin una activitat professional que requereixi col·legiació obligatòria (advocats, procuradors, enginyers tècnics, arquitectes, metges, etc.) estan obligades a relacionar-se amb l'Ajuntament a través de mitjans electrònics per a la realització de qualsevol tràmit.

Representació:

Si s'actua per mitjà d'un representant caldrà acreditar la representació per alguna de les formes següents:

  • Presentació per via electrònica del model de representació o bé d'una escriptura de poders amb signatura electrònica per part del representat.
  • Presentació per via presencial (a l'OAC, Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament, o per qualsevol dels mitjans admesos a l'article 16.4 de la Llei 39/2015) del model de representació o bé d'una escriptura de poders amb signatura manuscrita per part del representat.

La representació pot referir-se a un tràmit en concret o a tots els tràmits que es fan davant l'Ajuntament.

Observacions:

La informació que us donem té únicament caràcter orientatiu. Així doncs, no modifica ni substitueix les disposicions normatives que regulen els diferents procediments administratius, per tant, no pot originar drets o obligacions que no estiguin previstos per la legislació.

Quin cost té:

Gratuït.

Quan es dóna resposta:

El temps de resposta o resolució de la sol·licitud dependrà del contingut d’aquesta. El període màxim és de tres mesos amb caràcter general.

Qui pot sol·licitar-ho:

Qualsevol persona física o jurídica.

Canals de tramitació:

  • Presencial

    Cal presentar la sol·licitud complimentada presencialment a l'Ajuntament i acreditar la vostra identitat. Si el voleu omplir a mà, us aconsellem que imprimiu i utilitzeu el formulari adjunt, o bé demaneu-lo a l'OAC de l'Ajuntament.

Ajuntament de Santpedor

Plaça Gran U d'octubre, 4 - 08251 Santpedor - Barcelona
Telèfon: 93 827 28 28
Fax: 93 832 16 08
Adreça electrònica: santpedor@santpedor.cat
Horari:  
HORARI ESTIU (juliol i agost): de dilluns a divendres de 9 a 14h (tardes tancat)
HORARI RESTA DE L'ANY: de dilluns a divendres, de 9 a 14 h; dijous de 17 a 19 h.
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 12.04.2023 | 12:48