Instància genèrica
Què és?
És el model genèric de sol·licitud.
Com es fa:
La presentació de la instància genèrica i la documentació adjunta (si escau), es pot fer en línia des d'aquesta mateixa pàgina o bé presencialment. Després, la vostra sol·licitud passarà al departament corresponent.
Qui té l'obligació de tramitar telemàticament:
Les persones jurídiques (societats, associacions, etc.) i també les persones que exerceixin una activitat professional que requereixi col·legiació obligatòria (advocats, procuradors, enginyers tècnics, arquitectes, metges, etc.) estan obligades a relacionar-se amb l'Ajuntament a través de mitjans electrònics per a la realització de qualsevol tràmit.
Representació:
Si s'actua per mitjà d'un representant caldrà acreditar la representació per alguna de les formes següents:
- Presentació per via electrònica del model de representació o bé d'una escriptura de poders amb signatura electrònica per part del representat.
- Presentació per via presencial (a l'OAC, Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament, o per qualsevol dels mitjans admesos a l'article 16.4 de la Llei 39/2015) del model de representació o bé d'una escriptura de poders amb signatura manuscrita per part del representat.
La representació pot referir-se a un tràmit en concret o a tots els tràmits que es fan davant l'Ajuntament.
Observacions:
La informació que us donem té únicament caràcter orientatiu. Així doncs, no modifica ni substitueix les disposicions normatives que regulen els diferents procediments administratius, per tant, no pot originar drets o obligacions que no estiguin previstos per la legislació.
Quin cost té:
Gratuït.
Quan es dóna resposta:
El temps de resposta o resolució de la sol·licitud dependrà del contingut d’aquesta. El període màxim és de tres mesos amb caràcter general.
Qui pot sol·licitar-ho:
Qualsevol persona física o jurídica.
Canals de tramitació:
-
Presencial
Cal presentar la sol·licitud complimentada presencialment a l'Ajuntament i acreditar la vostra identitat. Si el voleu omplir a mà, us aconsellem que imprimiu i utilitzeu el formulari adjunt, o bé demaneu-lo a l'OAC de l'Ajuntament.
-
Telemàticament
Accediu a 'Tramitar ara' (necessitareu un certificat digital com l'idCAT, l'idCAT Mòbil, DNIe, Cl@ve PIN24...), ompliu el formulari amb les vostres dades i l’exposició de la sol·licitud, adjunteu els documents escanejats (si escau) i envieu el formulari en línia.
Tramitar ara