Sol·licitud de subvenció per a entitats i associacions sense ànim de lucre per a la realització d'activitats, programes i projectes.
Aquest tràmit es pot utilitzar per:
La sol·licitud de subvencions només es pot presentar durant el termini fixat en l'aprovació anual de les bases específiques reguladores de la convocatòria.
Per l'any 2025:
El representant de l'associació o entitat sense ànim de lucre.
Si es vol iniciar el tràmit de sol·licitud de subvenció, cal emplenar la instància genèrica i adjuntar-hi el formulari de sol·licitud i els annexos 1, 2 i 3
Un cop notificat l'atorgament de la subvenció, caldrà acceptar-la expressament i sol·licitar, si es considera oportú, el pagament avançat de la subvenció atorgada adjuntat a la instància genèrica el document d'acceptació. El termini per a l'acceptació és de 15 dies hàbils a comptar des de la notificació de l'atorgament.
Si es vol justificar la subvenció, cal emplenar la instància genèrica i adjuntar-hi el formulari de justificació i els annexos A, B, C i D. També cal presentar la documentació que s'indica a la convocatòria.
Si l’entitat vol renunciar a la subvenció rebuda, de manera parcial o total, cal emplenar la instància genèrica i adjuntar-hi el formulari de renuncia